1. Haberler
  2. Gündem
  3. Bakan Uraloğlu, AB Komiseri Kos ile Orta Koridor’u görüştü

Bakan Uraloğlu, AB Komiseri Kos ile Orta Koridor’u görüştü

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Avrupa Birliği Genişlemeden Sorumlu Komiseri Marta Kos ile Belçika’nın başkenti Brüksel’de bir araya geldi.

Bakan Uraloğlu, AB Komiseri Kos ile Orta Koridor’u görüştü
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(ANKARA) – Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Avrupa Birliği Genişlemeden Sorumlu Komiseri Marta Kos ile Belçika’nın başkenti Brüksel’de bir araya geldi. 

Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, görüşmede Orta Koridor’un bölgesel bağlantısallığa sağlayacağı katkılar ile Türkiye-AB iş birliği imkanlarının ele alındığını belirtti.

Küresel ticaret ağlarının yeniden şekillendiği bir dönemde Türkiye’nin merkezinde yer aldığı Orta Koridor’un stratejik önemine dikkat çektiklerini ifade eden Uraloğlu, koridorun bölgesel istikrara katkılarını da değerlendirdiklerini kaydetti.

Uraloğlu, Türkiye’nin güçlü ulaştırma altyapısıyla Avrupa ile Asya arasındaki bağlantısallığın geleceğinde belirleyici rol oynamayı sürdüreceğini bildirdi.

Bakan Uraloğlu, AB Komiseri Kos ile Orta Koridor’u görüştü
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.