1. Haberler
  2. Gündem
  3. Bakan Uraloğlu, KKTC’li bakan ve yetkililerle bir araya geldi

Bakan Uraloğlu, KKTC’li bakan ve yetkililerle bir araya geldi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, KKTC Başbakan Yardımcısı Fikri Ataoğlu, Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı ile KKTC Ankara Büyükelçisi İsmet Korukoğlu ile bir araya geldi.

Bakan Uraloğlu, KKTC’li bakan ve yetkililerle bir araya geldi
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

(ANKARA)  Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, KKTC Başbakan Yardımcısı, Turizm, Kültür, Gençlik ve Çevre Bakanı Fikri Ataoğlu, Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı ile KKTC Ankara Büyükelçisi İsmet Korukoğlu ile bir araya geldi.

Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, KKTC Başbakan Yardımcısı Turizm, Kültür, Gençlik ve Çevre Bakanı Fikri Ataoğlu, Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı ve KKTC Ankara Büyükelçisi İsmet Korukoğlu’nu Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’nda ağırladığını duyurdu.

Uraloğlu, paylaşımında, “Türkiye ile Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti arasındaki sarsılmaz bağlarımızı daha da güçlendirmek için çalışmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Bakan Uraloğlu, KKTC’li bakan ve yetkililerle bir araya geldi
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.